Мапа сайту - Інклюзивно-ресурсний центр №7 Подільського району м. Києва
- Головна
-
Новини
- День працівників освіти!
- Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- В українських школах з 1 вересня 2025 року з’являться спецкласи для учнів з ООП
- Зустріч представників ІРЦ№7 із закладами дошкільної освіти Подільського району міста Києва
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- Журнал «Аутизм сьогодні»
- Рекомендації щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
- Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
- З нагоди Всесвітнього Дня вишиванки!
- 2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про аутизм
- Зустріч фахівців ІРЦ з колективом закладу дошкільної освіти № 435 та батьками вихованців
- 21 березня - Всесвітній день поширення знань про синдром Дауна
- Теорія та практика від центру кінезіології Петренко
- 7 грудня відзначається День української хустки.
- 3 грудня - Міжнародний день людей з інвалідністю
- Що таке “м’яка кімната” для рівноваги та як її обладнати в школі
- Інформація для учасників курсу тематичних семінарів з питань організації інклюзивного навчання
- Державна служба якості освіти України пропонує алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку
-
ОГОЛОШЕННЯ
- План просвітницьких заходів фахівців-консультантів ІРЦ №7 Подільського району м.Києва на період 25.0329.03.2024р.
- Анонс навчальних семінарів від фахівців (консультантів) ІРЦ 7 у січні 2023 року
- Оголошення
- ОГОЛОШЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ
- УВАГА! КОНКУРС НА КРАЩИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ / ІНІЦІАТИВУ
- АНОНС навчально-практичного семінару який відбудеться 26 жовтня 2021 року
- Засідання круглого столу на тему: "Формування інклюзивного простору шляхом взаємодії вчителів-логопедів логопедичних пунктів та ЗЗСО Подільського району"
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!!!
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!!!
-
Видання
- Збірник технік і ігор "Психологічний рюкзачок"
- Підтримуємо та зберігаємо психічне здоров'я дітей
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку
- Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу
- Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу
- Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами
- Учні початкових класів із розладами аутистичного спектру: навчання та розвиток
- Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток
- Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток
- Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток
- Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток
- Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід
- Навчання дітей із порушеннями слуху
- Навчання дітей із порушеннями зору
- Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
- АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання
- ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОМУНІКАЦІЇ ТА МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА
- «Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ» (навчально-методичний посібник)
- Рекомендації дощо використання модифікованих програм вивчення української мови в 5-11 класах ЗЗСО
- СТВОРЕННЯ РЕСУРСНИХ КІМНАТ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
-
Медіатека
- Написання психолого-педагогічної характеристики
- Дитина з аутизмом в закладі дошкільної освіти
- Діагностика, профілактика та корекція сколіотичної постави та плосковальгусної постави стоп.
- Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі в закладах освіти
- Презентація "Вправи та завдання для подолання дисграфії і дислексії у молодших школярів".
- Презентація " Особи з інтелектуальними порушеннями та затримкою психічного розвитку" Ганни-Роксолани Клименко - фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсногот центру №7 Подільського району м.Києва
- Презентація: "Реабілітація та корекція фізичного розвитку дітей з ДЦП"
- Презентація: "Фізіологічні проблеми які виникають у дітей від користування гаджетами. Та як їх вирішувати""
- Презентація на тему: "Раннє втручання. Стимуляція фізичного розвитку дитини"
- Презентація на тему: "Розвиток комунікації дітей з особливими освітніми потребами: сучасні технології)"
- Презентація: "Використання дидактичних ігор на заняттях з розвитку фонематичних процесів"
- Презентація: "Вправи та завдання для профілактики дисграфії та дислексії у дошкільників"
- Оцінювання учнів з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання
- Вплив стресу та організм дитини
- "Формування та розвиток розуміння мовлення дітей до 1 року".
- Сенсорика
- Онлайн семінар "Дихальна гімнастика, як запорука здоров'я". Спікер - Смолянніков Олексій Сергійович, вчитель-реабілітолог ІРЦ 7
- Роль ІРЦ в оргвнізації інклюзивного навчання. ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ
- Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров'я. ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ
- СЕМІНАР на тему: "СПЕЦИФІКА ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ". Підготувала вчитель-логопед ІРЦ 7 Єлизавета Киреєва
- Фотогалерея
- Контакти
- Діяльність центру
- Фахівці центру
- Логопед і Я
-
Психологічна підтримка
-
Дітей
- МОЛОЧНІ ФАНТАЗІЇ
- Канали з україномовним контентом на YouTube для старших дошкільнят та молодших школярів
- 14 цікавих ігор для дітей у приміщенні
- 10 рухливих ігор з усього світу
- АВТОПОРТРЕТ В ТЕХНІЦІ “КОЛАЖ”
- СКАРБНИЧКА ДОСЯГНЕНЬ
- 21 РОЗВИВАЮЧА ГРА З ФІГУРКАМИ ТВАРИН
- РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ГРА “МУМІЯ”
- Добірка аудіокниг для дітей
- Мультфільми, які навчають дитину толерантності
- 10 мультфільмів, які навчать дитину мріяти та не здаватися
- Ігрові вправи для дітей раннього віку з особливими освітніми потребами
- Ігри та ігрові завдання для дітей раннього віку з обмеженими можливостями здоров'я
- Анна Герцог “Не в капусті і не лелека”
- Гжегож Касдепке “Велика книга почуттів”
- АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНА ВПРАВА “СКРИНЯ ТОГО, ЩО МЕНЕ ЗАСМУЧУЄ”
- МУЛЬТФІЛЬМ “КНИГА ЖИТТЯ”
- 14 ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ 3-6 РОКІВ У ЧЕРЗІ, СХОВИЩІ ТА В ДОРОЗІ
- Якщо ти сам/сама вдома, а на вулиці почали стріляти...
- Різноколірний слон у клітинку. Арт-терапевтична вправа для дітей
-
Батьків
- 14 НЕЗВИЧАЙНИХ РОЗВИВАЮЧИХ ІГОР ІЗ ЗВИЧАЙНОЮ ПІРАМІДКОЮ
- ЩО ТАКЕ ФОНЕМАТИЧНИЙ СЛУХ І ЯК ЙОГО РОЗВИВАТИ ВДОМА
- 30 порад як розвивати емоційний інтелект
- 15 ЧУДОВИХ ІГОР З КРУПАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
- ДОБІРКА ІДЕЙ ДЛЯ ІГОР З ГУДЗИКАМИ
- Що сказати дітям у цей непростий час
- МІННА НЕБЕЗПЕКА: ПРАВИЛА МАЄ ЗНАТИ КОЖЕН!
- В Україні запрацював освітній чат-бот: допоможе знайти школу, садочок чи відновити документи
- В Україні стартував проект психологічної підтримки «ПОРУЧ»
- ПІДБІРКА КОРИСНИХ КНИГ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЇХ БАТЬКІВ
- БАТЬКІВСЬКІ НАВИЧКИ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ У ПОДОЛАННІ СТРЕСІВ
- ТІЛЕСНІ ТЕХНІКИ БОРОТЬБИ ЗІ СТРЕСОМ ДЛЯ ДІТЕЙ
- ЗНЯТТЯ СТРЕСУ ЗА ДОПОМОГОЮ МАЛЮНКА
- Як говорити про війну з дітьми, які мають інтелектуальні порушення
- Самодопомога у кризових ситуаціях (поради від Ізраїльських психологів)
- ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
- КАЗКА-ГРА “СПІЛЬНА РОЗПОВІДЬ”, МЕТОД РІЧАРДА ГАРДНЕРА
- ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО СМЕРТЬ БЛИЗЬКОЇ ЛЮДИНИ?
- Таємна опора: емоційний зв’язок у житті дитини. Людмила Петрановська
- ЯК ПІДТРИМАТИ ЗВ’ЯЗОК ДИТИНИ З ТАТОМ, ЯКЩО ВІН ПЕРЕБУВАЄ ДАЛЕКО
-
Педагогів
- ДУДЛІНГ І ЗЕНТАНГЛ – КОРИСНЕ МАЛЮВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ І ДОРОСЛИХ
- Вправи, спрямовані на зниження у дітей агресивності і страхів
- «Антистрес бокс» або пошуково-ігровий простір
- ПІДБІРКА КОРИСНИХ ПОСИЛАНЬ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
- Запис вебінарів щодо надання першої психологічної допомоги та психологічна допомога при втраті
- Поведінкові особливості дітей вимушених переселенців
- КАРТКИ «СХОДИНКИ ЕМОЦІЙ ТА ПОЧУТТІВ»
- СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ ТА ДІТЕЙ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
- Техніка "Фортеця захисту"
- КІНОСТРІЧКИ, ЯКІ БУДУТЬ КОРИСНИМИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ДИТЯЧИМ ПСИХОЛОГАМ
- ЩО РОБИТИ, ЯКЩО У ДИТИНИ ГОСТРА ПСИХОЛОГІНА ТРАВМА
- Протокол швидкої психологічної допомоги дітям
- Геометрія для саморегуляції
- Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти
- Психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років
- ІГРИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ ПОДОЛАТИ СТРАХ
- МОЖЛИВІ ІНДИКАТОРИ СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЛЯ НАД ДІТЬМИ
- Фоппель Клаус «Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри та вправи
- ГРУПА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА ВЧИТЕЛІВ!!!
- ЯК ПРОВЕСТИ УРОК ПІД ЧАС ВІЙНИ?
-
Дітей
-
Я дитина
- Нетрадиційні техніки малювання
- Відеоурок- презентація на тему: "Свято - Вербна Неділя", з елементами арт-терапії
- Весела творчість. Нетрадиційне малювання виделками
- Заняття: "Одяг. Взуття. Що зайве?"
- Відеоурок з елементами арт-терапії: "Геометричні фігури"
- Малювання чарівного сніговичка
- Використовуємо просту крейду для творчості
- Що таке творчий розвиток?
- Малюємо ватними паличками
- Малюємо ватними паличками
- Заняття: "Білочка"
- Малюємо разом!
- Долучайте своїх дітей до занять! Моя сім'я.
- Розвиваємо дрібну моторику рук
- Малювання штампами за допомогою фруктів та овочів
- Малювання ватними паличками
- Кава – напій та чудовий матеріал для малювання, джерело натхнення!
- Розмалюю писанки...
- Цікаві ідеї до Великодня
- Малюємо свою вербову гілочку
- Фізична культура та здоров'я
-
Методичні розробки фахівців
- Методична розробка Тетяни Миколаївни Гребенюк, вчителя-дефектолога (тифлопедагога) ІРЦ
- Методична розробка Олени Володимирівни Прокопенко, вчителя-логопеда ІРЦ
- Методична розробка Ганни Олександрівни Блеч, вчителя-дефектолога ІРЦ
- Методична розробка Наталії Анатоліївни Петренко, практичного психолога ІРЦ
- Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку
- Корекційно-розвиткові послуги
- Психодіагностичні методики
- Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
-
Нормативно-правова база
- Про недопущення порушення трудових прав асистентів вчителів
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
- Наказ МОН від 28.03.2022 № 274 "Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні
- Наказ ДОН від 23.03.2022 №37 "Про організацію освітнього процесу в закладах освіти міста Києва в умовах воєнного стану"
- ЗМІНИ до порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти вступають в дію з 01.01.2022
- ЗМІНИ до порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Вступають в дію з 01.01.2022
- Порядок проживання та утримання учнів у пансіонах закладів освіти
- ПОЛОЖЕННЯ про спеціальну школу. ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 221 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 р. № 1132)
- ВСТУП ОСІБ З ООП ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
- НАКАЗ МОН від 01.02.2013 № 72/78 "Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я"
- Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
- Визначено підручники для 4 класів, що видаватимуть збільшеним шрифтом і шрифтом Брайля
- Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти
- Про затвердження Положення про заклад дошкільної освіти Постанова Кабінету Міністрів України; Положення від 12.03.2003 № 305 (зі змінами від 27.01.2021)
- Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі?
- ЗМІНИ до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Про затвердження Положення про заклад дошкільної освіти
-
Корекційно-розвиткові програми
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Христоєва Н. В., Масютіна Л. І., Воробйова М. О., Гудим І. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура (Ритміка)» для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Шеремет Б. Г., Начинова О. В., Дашковська А. В., Міхєєва Н.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Легкий О., Якимів О., Галів В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Орієнтування в просторі» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей (Кондратенко С. В., Гошковський В. І.).
- «Ритміка». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Бондаренко Ю. А.
- «Лікувальна фізична культура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Шеремет Б. Г.
- «Соціально-побутове орієнтування». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Легкий О. М.
- «Орієнтування в просторі». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Кондратенко С. В., Гошовський В. І.
- «Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Скринникова С. В., Соляник Л. Д.
- «Корекція розвитку» (корекція пізнавальної сфери). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Сулейманова Ю. В. (програма за вибо
- «Корекція розвитку» (корекція емоційно-вольової сфери). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Гудим І. М., Костенко Т. М., Д
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Вовченко О. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Вовченко О. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітацій
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 11-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаці
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для 11-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центр
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями слуху (авт. Вовченко О. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрі
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для підготовчих, 1-5 класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реаб
- Програма з корекційно-розвиткової роботи "Лікувальна фізична культура" для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (укл. Форостян О. І., Шеремет Б .Г., Лещій Н. П., Мал
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для підготовчих, 1-5 класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навч
- Програма з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови"для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (укл. Федоренко О. Ф., Патлай Ю. М.)
- Програма з корекційно-розвиткової роботи Лікувальна фізична культура для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) (укл. Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.)
- Програма з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток слухового сприймання та формування вимови" для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (укл. Федоренко О. Ф., Зганяйко І. Ф.)
- Програма з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) "Ритміка" (Вовченко О. А)
- Програма з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) "Ритміка" (Вовченко О. А)
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Сак Т. В., Прохоренко Л. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б., Маматова З. Р., Бабяк О.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Бабяк О. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція особистісного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Омельченко І. М., Федорович Л. О.).
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АППАРАТУ
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція емоційно-вольової сфери) для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Єгорова Г. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Програма корекційних занять з ЛФК для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Остапенко Т
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (розвиток художньо-естетичної діяльності) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Гаман Л. М., Чеботарьова О. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Крисяк Р. Б., Чеботарьов
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., Топчій Н. Г.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., Топчій Н. Г.).
- «Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. (Остапенко Т. В., Авраменко Л. Ю., Свистун Г. М.).
- «Корекція розвитку». (Методичні рекомендації). Програми з корекційно-розвивальної роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. (Чеботарьова О.В.).
- «Корекція розвитку» (Готовність дитини до навчання в школі (діагностична методика)). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- «Корекція розвитку» (Корекційна ритміка). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Гладченко І. В., Шепічак О. О.) (програ
- «Корекція розвитку» (Світ Монтессорі). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Дишлюк Т. Б.) (програма за вибором вчителя
- «Корекція розвитку» (Пізнай навколишній світ). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Пігур О. В., Соколовська І. М., Лазор
- «Корекція розвитку» (Цікава скринька). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Коваль Л. І.) (програма за вибором вчителя в
- «Корекція розвитку» (Формування лінгвістичних понять на основі використання асоціативних схем). Програма з корекційно-розвиткової роботи для 3 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Та
- «Корекція розвитку» (Формування знань про довкілля засобами пізнавальних завдань). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 3, 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- «Корекція розвитку» (Формування навчально-мовленнєвої діяльності учнів за допомогою казки). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового
- «Корекція розвитку» (Розвиток комунікативної функції мовлення «Говірливий струмок»). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Жеплінська С. В.) (пр
- «Корекція розвитку» (Лего-конструювання). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Лапін А. В.) (програма за вибором вчите
- «Корекція розвитку» (Арт-корекція). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Брусенська І. М.) (програма за вибором вчител
- «Корекція розвитку» (Формування графічних навичок у дітей підготовчого та перших класів). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. (Чорна І. В.) (пр
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
- «Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. (Трофименко Л. І., Ільяна В.М., Пригода З.С., Грибань Г.В., Аркадьєва О.О.).
- «Корекція розвитку». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. (Рібцун Ю.В.).
- «Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. (Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Пригода З. С., Грибань Г. В., Аркадь
- «Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. (Чепурний А. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Папета О. В., Іванченко С. В., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Редько Л. О., Безкоровайна Л. А., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Сухорукова О., Василевська Л., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О. П., Трикоз С. В.).
- Програма з коно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С. В.).
- Програма з коно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О. С., Блеч Г. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Міненко А. В., Грикун А. С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Чеботарьова О. В., Брусенська І. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Шеклунова Н.О., Міненко А. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Василевська Л.Є., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Жук Т.Я., Трикоз С. В.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Папета О.В., Демянович М.З., Компанієнко О.М., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. (Левченко Л. Й., Гладченко І. В.).
- ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
-
ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
-
Школа інклюзивної освіти: Інклюзія від А до Я
- Батьки_Крок 1_Забезпечення права дитини з особливими потребами на навчання в інклюзивному класі
- Батьки_Крок 2_Де отримати консультацію щодо організації інклюзивного навчання?
- Я директор, і я вперше отримав запит на організацію інклюзивного навчання
- Директор_Крок 1_Ознайомлення з нормативними документами щодо організації інклюзивного навчання
- Вчитель_Крок 3. Знайомство з дитиною з особливими освітніми потребами та екскурсія закладом освіти
- Батьки_ Крок 3. Інклюзивно-ресурсний центр: як потрапити на комплексну оцінку розвитку дитини
- Директор_Крок 3. Відкриття інклюзивного класу та зміни у штатному розписі закладу освіти
- Я вчитель, і я вперше починаю працювати в інклюзивному класі
- Директор_Крок 2_Вибір кандидатури на посаду вчителя в інклюзивному класі
- Вчитель_Крок 1_Вивчення питань організації інклюзивного навчання
- Вчитель_Крок 2_Перше знайомство або перша зустріч з батьками дитини з особливими освітніми потребами
- Ми, батьки дитини з особливими потребами, ми хочемо, щоб наша дитина навчалася в інклюзивному класі
- ІРЦ міста Києва
- Мережа закладів освіти
-
Поради батькам
- Книга. "Участь батьків у організації інклюзивного навчання"
- Програма підвищення кваліфікації. Участь батьків у організації інклюзивного навчання
- Відкриваємо інклюзивний клас. Як батькам пройти цей квест?
- Поради родинам щодо отримання важливої інформації перші 100 днів після діагностування аутизму у дитини
- Як записати дитину до дитячого садочка
- Курс навчальних семінарів з 23 по 27 жовтня