A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Видання

Дата: від до Скинути

Рекомендації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти

Рекомендації розроблено в межах проєкту ЮНІСЕФ «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні», який реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України. Думки, висловлені в публікації, не обов’язково відображають політики та погляди ЮНІСЕФ. У рекомендаціях висвітлено питання функціонування команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти, принципи, завдання та основні підходи до її формування, а також описано особливості складання індивідуальної програми розвитку. Наведено приклади протоколу оцінювання потреби дитини в наданні підтримки в освітньому процесі та протоколів засідань команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, які допоможуть учасникам команди якісно організувати роботу.

09:02 08.10.2024

Збірник технік і ігор "Психологічний рюкзачок"

На сьогодні діти часто переживають моменти стресу, кризові ситуації, емоційну напругу, тривогу, спустошення тощо. Їх потреби в емоційному та фізичному розвантаженні, на жаль, не задовольняються одразу або не задовольняються взагалі. Дитина накопичує в собі занепокоєння та стрес, що в подальшому має фізіологічні прояви (розлади сну, порушення харчової поведінки, больові симптоми тощо) та психологічні проблеми. До таких дітей дорослі мають ставитись уважно та підтримувати їх за принципом «тут і зараз». Для цього дорослому треба завжди мати підготовлені ідеї психологічних вправ та ігор, що допоможуть дитині опанувати себе в складні емоційні моменти та пережити їх без загрози для психічного здоров’я. Для того, щоб допомогти в цій нелегкій та відповідальній справі дорослим, представляємо збірник ігор, вправ та технік з детальним описом та ілюстраціями.

13:36 06.09.2024

Підтримуємо та зберігаємо психічне здоров'я дітей

Методичний посібник розроблено в межах проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», який реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Українського інституту розвитку освіти. Думки, висловлені в публікаціях, не обов’язково відображають політику та погляди ЮНІСЕФ. Посібник складається з чотирьох розділів. Кожен із них містить методичний коментар, у якому враховано сучасні підходи до психологічної підтримки дітей дошкільного віку, і вправи, мінізаняття, ігри, які допоможуть вихователям підтримати та зберегти психічне здоровʼя дітей. Усього в посібнику 31 активність із зазначеними метою, матеріалами та описом проведення.

21:14 18.04.2024

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції Нової української школи, реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.

20:57 18.04.2024

Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу» (авт. Гердик Г. М., Савчук О. О.) Посилання на посібник:

13:01 12.04.2024

Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу» (авт. Костенко Т. М., Бабяк О. О.) Посилання на посібник:

12:59 12.04.2024

Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами

Навчально-методичний посібник «Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами» (авт. Чайка М. С., Усатенко Г. В., Кривоногова О. В.) Посилання на посібник:

12:57 12.04.2024

Учні початкових класів із розладами аутистичного спектру: навчання та розвиток

Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із розладами аутистичного спектру: навчання та розвиток» (авт. Недозим І.В.) Посилання на посібник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/navchalno-metodychny-posibnyky/dlya-pedpratsivnykiv-ospotreby/Uchni-pochatkovykh-klasiv-iz-rozladamy-autystychnogo-spektra-navchannia-ta-rozvytok-Nedozym.pdf

12:55 12.04.2024

Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток

Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток» (авт. Чеботарьова О.В., Гладченко І.В.) Посилання на посібник:

12:47 12.04.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено