A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Видання

Дата: від до Скинути

ЗБІРКА "Кінезіологічні вправи, як засіб розвитку для дітей з особливими освітніми потребами"

Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з труднощами в навчанні, різними порушеннями в розвитку, труднощами в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним недорозвиненням мовлення та дизартрією. Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження порушень у розвитку необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я за допомогою проведення комплексної психокорекційної роботи. Одним зі складових елементів такої роботи є кінезіологічна корекція. Кінезіологія актуальна ще й тому, що на сьогодні значну увагу приділяють дітям з особливими освітніми потребами. У них порушення пізнавальної діяльності. Діти відстають у розвитку словесно-логічного мислення, не опановують аналізу і синтезу, порівняння й узагальнення. У них недостатньо розвинена ручна моторика, часто порушена координація рухів. Кінезіологія належить до здоров’язбережувальних технологій. Її вправи спрямовані на збереження здоров’я дітей, корекцію та профілактику порушень у їхньому розвитку. Відомо, що старіння організму починається зі старіння мозку. Підтримуючи мозок у стані молодості, ми не даємо змоги старіти всьому тілу. Фундаментальні роботи відомих вчених довели вплив маніпуляції рук на функції вищої нервової діяльності та розвиток мовлення. Загальновідомо, що будь-які дії рук або ніг спочатку імпульсами проходять через мозок. Саме такий зв’язок головного мозку і дій узяли за основу засновники цієї науки. Вони стверджують, що обидві півкулі головного мозку можуть ефективно розвиватися через спеціальні дії — кінезіологічні вправи.  Зважаючи на це, дуже важливо застосовувати на практиці цю інноваційну технологію, що зробить доступною тренування «мозку» у дітей дошкільного, шкільного віку та дітей з особливими освітніми потребами.

13:09 12.01.2023

Навчально-методичний посібник: "СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ"

Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педагогічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту. Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості. Завантажити ТУТ

13:01 29.06.2022

Дорогі колеги!

Війна в Україні стала для нас великим викликом! Вона стала психотравмуючим фактором для багатьох осіб, і зокрема дітей, насамперед тих, що перебувати чи ще досі перебувають безпосередньо у зоні бойових дій. І нам як фаховій спільноті необхідно знайти способи допомоги цим дітям. І вкрай важливо, щоб ці способи допомоги були реалізовані у стислі терміни, щоб їх можна було застосовувати у груповому форматі, щоби вони були науковообгрунтовані та ефективні. Пропонована методика «Дитина і війна: навчання технік зцілення» є власне ефективним підходом. Цей посібник та робочий зошит до нього розроблені на основі доказового когнітивно-поведінкового підходу  терапії постравматичних розладів у дітей.

14:15 18.04.2022

Розвиток мовленнєвої активності дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. М. К. Шеремет, Н. В. Базима

Навчально-методичний посібник містить теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо формування мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями на основі міждисциплінарного аналізу спеціальної психологопедагогічної науково-методичної літератури та сучасних підходів до навчання й виховання дітей зазначеної категорії. 

14:35 16.04.2022

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ВІД ПЕРЕНАТАЛЬНОГО ПЕРІОДУ ДО ТРЬОХ РОКІВ

Програма розроблена з метою актуалізації питань становлення майбутньої особистості, починаючи від зачаття дитини, її народження, подальшого розвитку, виховання і навчання у перші три роки життя. Змістове наповнення програми узгоджено з чинним нормативно-правовим законодавством та Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція). У програмі розкрито особливості розвитку дитини раннього віку, включаючи пренатальний і перинатальний періоди; окреслено основні завдання за змістовими розділами, що охоплюють найважливіші етапи життєдіяльності малюка певного віку; подано орієнтовні показники розвитку та поради батькам. Крім того, наприкінці кожного розділу представлено інформацію про досягнення психічного розвитку дитини, що виявились у цей віковий проміжок. Матеріали програми адресовано турботливим батькам, педагогам і психологам для роботи з дітьми раннього віку.

15:51 19.11.2021

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції «Нова українська школа» та реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.

10:36 13.07.2021

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції Нової української школи, реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.

10:29 13.07.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено