Навчання дітей із порушеннями зору
Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями зору» (авт. Костенко Т. М., Гудим І. М.)12:34 12.04.2024
Навчання дітей із порушеннями зору
Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями зору» (авт. Костенко Т. М., Гудим І. М.)12:34 12.04.2024
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Навчально-методичний посібник «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» (авт. Колупаєва А. А., Таранченко О. М.) Посилання:12:31 12.04.2024
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання
Навчально-методичний посібник "Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання" (авт. Колупаєва А.А., Коваль Л.В., Компанець Н.М., Квітка Н.О., Лапін А.В.)12:14 12.04.2024
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОМУНІКАЦІЇ ТА МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА
Пропонуємо ознайомитись із навчально-методичним посібником для батьків та фахівців.12:26 21.03.2024
14:12 19.03.2024
Рекомендації дощо використання модифікованих програм вивчення української мови в 5-11 класах ЗЗСО
Починаючи з 2014 року, не всі українські учні мають рівний доступ до освітніх послуг, зокрема йдеться про тимчасово окуповані території. З 2022 року кількість учнів, які не охоплені українською системою освіти, різко збільшилася (через вимушену міграцію, окупацію чи інші обставини). Для комфортного повернення цих учнів в український освітній процес може бути ухвалене рішення про прискорене вивчення української мови.12:51 19.03.2024
СТВОРЕННЯ РЕСУРСНИХ КІМНАТ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Методичні рекомендації розроблено на виконання завдання 2.4.3.2. Створення нового освітнього простору в закладах загальної середньої освіти відповідно до принципів мотивувального та креативного дизайну, технологічності та інклюзивності, оперативного плану Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 17.01.2022 Nо 29.20:05 13.03.2024
15:17 06.02.2024
Навчально-методичний посібник для педагогів і психологів
Навчально-методичний посібник для учнів 5–8 класів «Як ти? Уроки з психології для школярів» був створений у рамках національної антибулінгової програми «Дружній простір». Він містить теоретичну інформацію щодо психологічних особливостей учнів 5–8 класів, а також методичні рекомендації до проведення уроків з психології на такі важливі теми, як: «Самооцінка та самоцінність», «Стрес і стресостійкість», «Взаємодія в команді: конфлікти», «Інакшість іншого та толерантність», «Особисті межі», «Емоційний інтелект», «Основи самопідтримки та самодопомоги у складних ситуаціях». Зазначені матеріали можуть бути використані під час формування громадянської та соціальної компетентності реалізації соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі Державного стандарту повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 898 від 30 вересня 2020 р. Навчально-методичний посібник призначений для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти, а також може бути використаний учителями під час виховних заходів та в позашкільній роботі. Запропонований посібник може супроводжувати як самостійний предмет, так і використовуватися для підсилення інших уроків навчальної програми.11:44 05.02.2024
ЖИТТЯ З ЕПІЛЕПСІЄЮ. Посібник самодопомоги.
Посібник “Життя з Епілепсією”, розповідає про те, як відновити контакт із світом та оточуючими, як впоратись із труднощами нових умов та прийняти виклики, як впоратись із діагнозом та зберегти стосунки. Посібник буде корисним членам родин, друзям, колегам по роботі, фахівцям, усім, хто зіткнувся з епілепсією. А також для всіх, хто хоче створити дружнє середовище та полегшити адаптацію до нових умов життя.10:05 05.02.2024