Методична розробка Тетяни Миколаївни Гребенюк, вчителя-дефектолога (тифлопедагога) ІРЦ
Дошкільний вік відноситься до особливого періоду в житті кожної людини, коли проходить найбільш інтенсивно її розвиток, формування фізичних і психічних якостей особистості, які необхідні на протязі всього майбутнього життя. Особливістю дошкільного віку є також забезпечення рівня загального розумового розвитку дитини, що надалі буде служити основою для набуття знань в різних видах діяльності. Ведучим, визначаючим фактором, який впливає на розвиток дітей з порушеннями зору є соціальне середовище та умови, в яких вона виховується. І чим раніше дитина відчує правильний педагогічний вплив, тим успішніше подолає вплив первинного порушення на її розвиток.
Статтю фахівця (консультанта) на тему: "ОСОБЛИВОСТІ ТИФЛОПЕДАГОГІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ" можна завантажити за посиланням
Статтю фахівця (консультанта) на тему: "КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ" можна завантажити за посиланням
Статтю фахівця (консультанта) на тему: "ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ" можна завантажити за посиланням