09:31 06.10.2024
Дорогий вчителю, ви - не тільки педагог, але і друг, підтримка та приклад для дітей. Ваша здатність знайти індивідуальний підхід до кожного учня по-справжньому вражає. Дякуємо вам за цілеспрямованість, терпіння та велику любов до вашої роботи. Бажаємо відчувати силу та натхнення кожного дня вашої педагогічної кар'єри, а також здоров'я, щастя та радості!
Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
01 жовтня 2024 року відбулась зустріч фахівців(консультантів) ІРЦ №7 Подільського району м.Києва, представників ЗДО №556 і ЗДО №570 та батьків вихованців з особливими освітніми потребами. Обговорили успішні шляхи роботи команд психолого-педагогічного супроводу. Дякуємо закладам дошкільної освіти за співпрацю!16:31 03.10.2024
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу ЗДО №626. Обговорюємо розробку індивідуальної програми розвитку вихованців з ООП, визначаємо напрямки психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг. Дякуємо за співпрацю!16:23 03.10.2024
В українських школах з 1 вересня 2025 року з’являться спецкласи для учнів з ООП
З 1 вересня 2025 року в українських школах створюватимуть нові спеціальні класи для учнів і учениць, які мають особливі освітні потреби. Їх формуватимуть з урахуванням конкретних особливостей розвитку дітей та рівня підтримки, якого вони потребують.09:08 27.09.2024
Зустріч представників ІРЦ№7 із закладами дошкільної освіти Подільського району міста Києва
11 вересня 2024року на базі ЗДО №556 відбулась зустріч директора ІРЦ №7 Подільського району міста Києва Дитяк Олени Іванівни та заступника директора Савченко Марини Володимирівни з директорами, вихователями-методистами, психологами та вихователями майбутніх інклюзивних груп дошкільних закладів, а саме ЗДО №556, "Родзинка", №570, №162, №45. Ознайомили представників закладів освіти з основними аспектами організації інклюзивних груп в ЗДО, функціями та завданнями команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, особливостями проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами. Дякуємо за співпрацю!14:53 13.09.2024
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
09.09.2024 року відболось засідання команди психолого-педагогічного супроводу Ліцею 107 "Введенський" за участю фахівця(консультанта) ІРЦ №7 Подільського району м.Києва Наталії Петренко. Супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, її самореалізації та інтеграції в соціум.07:27 10.09.2024
Електронний журнал «Аутизм сьогодні» – єдине в Україні щомісячне видання, яке висвітлює проблеми аутизму та їх вирішення, різноманітні ініціативи, реальні приклади з життя аутистів та їхнього оточення. Виходить із грудня 2011 року за електронною підпискою. Видання безкоштовне.
14:32 06.09.2024
У 2024/2025 навчальному році організація освітнього процесу у закладах освіти, в яких здобувають освіту учні/учениці з особливими освітніми потребами, в тому числі спеціальних, має здійснюватись з урахуванням продовження дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами).
13:55 06.09.2024
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Ці методичні рекомендації створені з метою інформування педагогів закладів загальної середньої освіти про особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.12:00 02.08.2024
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
27.05. та 03.06.2024 року Наталія Петренко - фахівець(консультант) ІРЦ№7 Подільського району м.Києва прийняла участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу Гімназії №34 "Либідь" та ЗЗСО 243. На зустрічі обговорили питання моніторингу динаміки розвитку, виконання індивідуальної програми та результати корекційної роботи. Дякуємо колегам за співпрацю на шляху до створення ефективного інклюзивного середовища!16:59 04.06.2024