A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Дата: від до Скинути

21 березня - Всесвітній день поширення знань про синдром Дауна

Із 2006 року, 21 березня світ відзначає Всесвітній день людини із синдромом Дауна. Ініціатором створення Дня стала Європейська асоціація синдрому Дауна. Дата обрана як розшифровка причини синдрому (21.03 - три двадцять перших хромосоми). 20 грудня 2007 року День синдрому Дауна набув міжнародного статусу.

12:18 21.03.2024

Теорія та практика від центру кінезіології Петренко

11 січня 2024 року до Інклюзивно-ресурсного центру №7 Подільського району м.Києва завітали засновник центру Павло Петренко та фізичний терапевт  Григорій Васильчук. Гості ознайомили фахівців та батьків з діяльністю центру, з особливостями роботи з особами з особливими освітніми потребами. Провели діагностику фізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами та надали рекомендації батькам. Провели майстер-клас  з демонстрацією базових елементів та парних вправ. Дякуємо за цікаву зустріч!

12:03 12.01.2024

7 грудня відзначається День української хустки.

З нагоди Дня української хустки колектив Інклюзивно-ресурсного центру №7 Подільського району м.Києва  вітає з цим чудовим святом! Сьогодні ми об'єднуємося, щоб вшанувати красу та символіку української хустки, яка стала не лише модним аксесуаром, але й важливим елементом нашої культури.

13:37 07.12.2023

Що таке “м’яка кімната” для рівноваги та як її обладнати в школі

“Мʼяка кімната” – це куточок або дійсно ціла кімната, де можна сенсорно розважитися, перемкнути увагу, осмислити якусь отриману інформацію, розвантажитися і набутися ресурсності. Ідея “мʼякої кімнати” належить ГО  "ЕДКемп Україна". Її вперше презентували наприкінці червня цього року на Національному EdCamp-ВОЛЯ 2023. Тоді вплив “мʼякої кімнати” змогли оцінити учасники та учасниці (не)конференції.

09:38 29.11.2023

Державна служба якості освіти України пропонує алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку

Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», – створити інклюзивний освітній простір. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради, як забезпечити ефективну реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

12:25 09.11.2023

Курс тематичних семінарів з питань організації інклюзивного навчання для керівників та педагогічних працівників закладів освіти Подільського району

З 23 по 27 жовтня 2023 року в приміщенні Будинку дитячої творчості Подільського району за сприяння управляння освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відбувся курс тематичних семінарів з питань організації інклюзивного навчання для керівників та педагогічних працівників закладів освіти Подільського району. Організаторами заходу є Інклюзивно-ресурсний центр № 7 Подільського району м. Києва (Ольга Нікітюк, Ольга Клименко, Ганна Блеч, Тетяна Гребенюк, Наталія Тимофієнко) за участі Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (старший викладач кафедри освітнього лідерства - Аліна Трейтяк). Протягом тижня розглядалися наступні актуальні питання: «Організація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої та дошкільної освіти: законодавчий аспект», «Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу учня та вихованця з особливими освітніми потребами», «Розроблення індивідуальної програми розвитку. Практичні поради для педагога»,  «Соціальні історії як інструмент соціального навчання дітей з особливими освітніми потребами», «Арт-терапевтичні технології як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, які постраждали внаслідок війни». Учасники семінарів отримають сертифікати Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка на 30 годин про підвищення кваліфікації.

12:56 28.10.2023

Посібник «Ляльки з особистими історіями (ляльки – персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини»

Методичний посібник для педагогів і тренерів «Ляльки з особистими історіями (ляльки – персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини» покликаний надихати педагогів та вдосконалювати їх навичи, аби з допомогою ляльок долати стереотипи й упередження, які лежать в основі стигматизації, виключення та дискримінації. Методика, що ґрунтується на застосуванні ляльок-персон, добре узгоджується з Базовим компонентом дошкільної освіти та сприяє його реалізації. Описується досвід використання методики закладами дошкільної освіти – учасниками проєкту.

09:58 26.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено