A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

ІГРИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ ПОДОЛАТИ СТРАХ

Дата: 06.04.2022 18:52
Кількість переглядів: 334

«Малюємо страх» (з 5 років)

Дитині можна запропонувати намалювати на альбомному аркуші паперу свій страх. По ходу малювання задаються питання, які спонукають її розвивати сюжет малюнка, збагачувати палітру використовуваних колірних тонів.. Якщо питання не допомагають досягти цього результату, то даються прямі вказівки: «Давай намалюємо поруч з будинком хлопчика, який вийшов погуляти», «Давай зробимо одяг яскравим, різнобарвним» і.т.д. Завдання полягає в якомога в більш деталізованому розгортанню сюжету, підвищенні і яскравості кольору, виразності колірних поєднань, використанні широкої різноманітності колірних тонів. Дитину потрібно розпитати про те, що вона малювала, таким чином познайомившись із своїм страхом (дізнатися його слабкі і сильні сторони). В кінці запитати: «А що тепер хочеш з цим зробити?»

 

«Малюємо веселку сили»

На альбомному аркуші паперу дитині пропонується намалювати веселку за допомогою пластиліну. Спочатку слід підготувати з різних шматків пластиліну кольорові кульки. Потім потрібно запропонувати дитині розмазати кульки пластиліну по аркушу паперу, повторюючи вголос: «Я сильний», «Я сміливий». Можна сказати дитині, що коли їй знадобиться сила і захист, вона може згадати цю веселку.

 

«Складаємо казку»

Можна скласти казку разом із дитиною про чарівну скриню, на дні якої лежить те, що завжди перемагає різні страхи. Цей предмет дитина повинна придумати сама і намалювати цого на аркуші паперу.

 

«Майструємо будинок для страху»

Запропонуйте дитині пару коробок різного розміру і скажіть: «Змайструй будинок для страху і замкний його в ньому». Можна організувати бесіду загалом про цей страх; чи існують шляхи виходу з будиночку; за яких умов…

 

«Викидаємо страх»

Дитині пропонується з пластиліну зробити маленьку кульку – це буде страх, потім зроби велику кульку з отвором всередині – це буде темниця. Після чого кульку під назвою «страх» посади до в’язниці, звідки вона не зможе вибратися на волю. Потім дитина може викинути зроблену кульку у відро для сміття, промовляючи при цьому: «Я викидаю страх і більше не боюся».

 

«Відпускаємо страх»

Надуйте різнокольорові повітряні кульки разом з дитиною, запропонуйте їй вибрати одну або кілька кульок її улюбленого кольору, потім відпустіть кульки в небо, повторюючи при цьому: «Повітряна кулька, відлітай і страх мій забирай». Повторювати кілька разів, поки куля не підніметься високо в небо. На самій кульці можна малювати страх.

«Складаємо страшилку»

Психолог починає, а дитина повинна додавати речення або слово. Наприклад: «На вулиці ніч… На нічну прогулянку вийшов величезний собака… Він збирався когось вкусити… і т.д.». Закінчити страшилку необхідно смішно: «Несподівано з неба спустився величезний торт. Собака завиляв своїм хвостом, і всі зрозуміли, що він добрий і дали йому шматок торта».

 

«Робимо намисто»

З солоного тіста дитині пропонується накатати багато кульок, пластмасовою спицею зробити в них дірочки. Потім дати їм час трохи підсохнути, після чого покрити їх клеєм з блискітками. Дорослий тримає один край ниточки, а дитина нанизує намистини, промовляючи при цьому: «Я розумний, я сміливий, я добрий, я веселий і т.д.» Потім дитина може одягти ці буси.

 

«Справжній герой»

Запитайте у дитини: «Хто такий справжній герой?»  Вислухайте відповідь і запитайте: «Як ти думаєш, а у героя є улюблений колір?». Після відповіді дитини запропонуйте їй намалювати щось на папері цього кольору.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено