A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Методична розробка Ганни Олександрівни Блеч, вчителя-дефектолога ІРЦ

Дата: 24.11.2021 12:34
Кількість переглядів: 395

В сучасних умовах реформування системи освіти в Україні соціально-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями є одним з найважливіших завдань спеціальної освіти, адже мусить забезпечити комплексну педагогічну підтримку та допомогу таким дітям у процесі їх розвитку, корекції порушень і здобуття освіти відповідного рівня з метою соціалізації – входження в суспільство на рівних правах з іншими.

Фото без опису

Стаття фахівця на тему: Соціальні історії як засіб  соціалізації дітей з ООП  

https://rada.info/upload/users_files/42691174/0d93fc76ab8b9c653a82dcc15e5cfa11.pdf

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено