Методична розробка Ганни Олександрівни Блеч, вчителя-дефектолога ІРЦ
Дата: 24.11.2021 12:34
Кількість переглядів: 395
В сучасних умовах реформування системи освіти в Україні соціально-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями є одним з найважливіших завдань спеціальної освіти, адже мусить забезпечити комплексну педагогічну підтримку та допомогу таким дітям у процесі їх розвитку, корекції порушень і здобуття освіти відповідного рівня з метою соціалізації – входження в суспільство на рівних правах з іншими.
Стаття фахівця на тему: Соціальні історії як засіб соціалізації дітей з ООП
https://rada.info/upload/users_files/42691174/0d93fc76ab8b9c653a82dcc15e5cfa11.pdf