A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Державна служба якості освіти України пропонує алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку

Дата: 09.11.2023 12:25
Кількість переглядів: 201

Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», – створити інклюзивний освітній простір. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради, як забезпечити ефективну реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Індивідуальна програма розвитку – обов’язковий і дуже важливий освітній документ для дитини з ООП. Це по суті дороговказ для педагогів, керівництва школи та батьків дитини, що забезпечує індивідуалізацію навчання та за потреби модифікацію змісту навчального предмета (інтегрованого курсу). ІПР розробляється командою психолого-педагогічного супроводу дитини, щороку впродовж перших двох тижнів з початку навчання дитини та може коригуватись залежно від результатів моніторингу.  Директор школи входить до команди супроводу і  йому/їй обов’язково треба розуміти принципи і алгоритми підготовки ІПР, щоб забезпечити якість цього процесу.

Що директору важливо знати та які процеси проконтролювати, щоб забезпечити ефективну реалізацію ІПР та якісне інклюзивне навчання?

Посилання: https://sqe.gov.ua/derzhavna-sluzhba-yakosti-osviti-ukrain-6/

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено