A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Дата: 20.03.2022 11:41
Кількість переглядів: 50

У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Авторами репрезентовано інноваційні адаптивні технології навчання дітеий з інтелектуальними порушеннями.

Посібник адресовано фахівцям закладів загальноі? середньоі? освіти, науковцям, працівникам соціальноі? служби, викладачам та студентам вищих навчальних закладів; батькам дітеи? з особливими освітніми потребами, всім зацікавленим проблемами сучасноі? спеціальноі? педагогіки та психологіі

https://lib.iitta.gov.ua/722281/1/Посібник%20ППС%20навчання%202018.pdf

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено