Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності. Авторами репрезентовано інноваційні адаптивні технології навчання дітеий з інтелектуальними порушеннями.
Посібник адресовано фахівцям закладів загальноі? середньоі? освіти, науковцям, працівникам соціальноі? служби, викладачам та студентам вищих навчальних закладів; батькам дітеи? з особливими освітніми потребами, всім зацікавленим проблемами сучасноі? спеціальноі? педагогіки та психологіі
https://lib.iitta.gov.ua/722281/1/Посібник%20ППС%20навчання%202018.pdf