Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаціи?но-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями.
Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісно- орієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальноі?, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини.
Охарактеризовано адаптивні технології щодо реалізацї освітніх напрямів навчання; представлено орієнтовні зразки та варіанти дидактичних розробок, що забезпечує корекційно-розвивальну спрямованість всього навчально-виховного процесу в закладі освіти.
Посібник адресовано фахівцям спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із особливими освітніми потребами та закладів загальної середньої освіти; науковцям, викладачам та студентам закладів вищої освіти; батькам; всім, зацікавленим проблемами сучасної корекційної педагогіки та спеціальної психології.
https://lib.iitta.gov.ua/725704/1/Посібник%20КРТ-2020.pdf