A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №7
Подільського району м. Києва

Педагогів

Дата: від до Скинути

Геометрія для саморегуляції

Наш світ і наше тіло наповнені різноманітними геометричними фігурами. Згадайте шкільний курс біології, фізики, геометрії і проведіть для себе паралелі. Не забудьте і про "Вітрувіанську людину" Леонардо да Вінчі, і про сакральну геометрію різних релігій та міфологій, і про мандалотерапію.

20:32 11.04.2022

Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти

Оцінювання результатів навчання учнів потребує гнучкості в умовах, коли не всі школи можуть повноцінно відновити освітній процес, а ті заклади, що розпочали навчання, надають освітні послуги чималій кількості дітей, які змушені були покинути свої домівки.

09:06 09.04.2022

Психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років

Державна служба якості освіти України рекомендує збірник психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років, розроблений в межах міжнародного волонтерського мініпроєкту «Урок для дітей України» (під час і після війни) міжнародного проєкту «ОDNOWA / ОНОВЛЕННЯ» від громадської організації «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури» за участі фахівців Служби.

09:02 09.04.2022

МОЖЛИВІ ІНДИКАТОРИ СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЛЯ НАД ДІТЬМИ

МОЖЛИВІ ІНДИКАТОРИ СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЛЯ НАД ДІТЬМИ Діти, які зазнали сексуального насильства, мають деякі загальні властивості. Ці прояви не є визначальними, але дозволяють припустити наявність сексуального насильства, якщо вони спостерігаються протягом тривалого часу або в особливих комбінаціях.

10:23 31.03.2022

Фоппель Клаус «Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри та вправи

 Частина 1, Частина 2, Частина 3,  Частина 4. Це збірка психологічних ігор та вправ. Вона адресована психологам, педагогам і всім дорослим, які дбають про психічне здоров’я дітей, про їхній емоційний досвід, про необхідне кожній людині уміння будувати конструктивні відносини з іншими людьми і позитивно ставитися до себе. Проведення подібних ігор з дітьми молодшої школи сприяє розвитку їх «емоційного інтелекту» і допомагає педагогу створювати в класі дружню атмосферу взаємодопомоги , довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним і з учителем.

14:56 30.03.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено